Potrzebujesz porady? Zadzwoń do nas pod numer tel. +420 774 074 573

Průvodce pro výběr středového složení Praxis

07.01.25 154x Pobrane z

Udostępnij



Středové složení Praxis vybírejte podle: 

1/ Osy, kterou máte na klikách.

2/ Středového domečku, který máte v rámu. To je druh a rozměr středové trubky, do které se nalisuje nebo našroubuje střed. 

3/ Také se můžete orientovat podle značky klik. 


PRAXIS M24


PRAXIS M30


PRAXIS M30-THRU


PRAXIS SHIMANO


PRAXIS SRAM DUB


ROZMĚRY DOMEČKŮ V RÁMECH

Pokud si poradíte s instalací středových složení doma, budete pořebovat nářadí. To si u nás na eshopu můžete vybrat také. U závitových středů stačí jeden z Praxis klíčů na misky. U lisovaných, budete potřebovat i "drift" lisovací nástroj. Montáž těchto (lisovaných) středů doporučujeme svěřit servisu.

Podobał Ci się ten post? Udostępnij...



Logowanie zamknij

Pliki cookie

Używamy plików cookie, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie Twojego ulubionego sklepu internetowego, dostosować zawartość stron do Twoich potrzeb, do celów statystycznych i marketingowych oraz personalizacji reklam od Google i innych firm. Klikając przycisk „Zezwól na wszystkie”, wyrażasz zgodę na ich zbieranie i przetwarzanie, a my zapewnimy Ci najlepsze doświadczenia zakupowe.

Twoje ustawienie plików cookie

Tutaj masz możliwość dostosowania plików cookies zgodnie z własnymi preferencjami, a później bardziej szczegółowo ustaw lub wyłącz w dowolnym momencie w stopce witryny.

Techniczne pliki cookies są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i wszystkich oferowanych przez nią funkcji.

Personalizujemy na podstawie towarów, które oglądasz. Dostosowujemy również wyświetlane treści do tego, co Cię interesuje.

Te pliki cookies pozwalają nam mierzyć wydajność naszej strony internetowej, a za pomocą uzyskanych danych możemy następnie poprawić przyjemność z zakupów dla naszych klientów.

Te pliki cookie są wykorzystywane przez sieci reklamowe i społecznościowe, w tym Google, do przesyłania danych osobowych i personalizowania reklam, aby były one interesujące dla użytkownika.